Yrittäjän some – Puuhastelua vai oikea markkinointikanava?

Saat BE-studiosta käytännön esimerkkejä muun muassa miten käyttää somea suunniteltuna ja vaikuttavana markkinointikanavana. Sosiaalisen median avulla voit myös kerätä helposti dataa asiakkaistasi ja seuraajistasi. Kuulet miten luontopalveluita tuottava Natura Viva on onnistunut somen avulla ohjaamaan kävijöitä verkkokauppaansa ja rakentamaan tunnettuutta.

BE-studiossa asiantuntijavieraina Natura Vivan perustaja ja toimitusjohtaja Ilkka Lariola sekä Visit Espoon Content Manager Hanna Saari. Studion hostina elinkeinopäällikkö Harri Paananen Espoon kaupungilta.

Katso BE-studio Business Espoon YouTube-kanavalla.

Videon sisältö:

– Miksi yrityksen tulisi olla somessa? (1:55)
– Miksi sosiaaliseen mediaan? (3:45)
– Mikä on Tone of Voice? (8:27)
– Tietoturva somessa (13:48)
– Kuinka rohkea somessa voi olla? (18:00)
– Somen interaktiivisuus ja vaikuttaminen (23:45)
– Somen mittaaminen ja tulosten hyödyntäminen (30:00)
– TOP5 vinkit someen (35:50)

JAA TÄMÄ ARTIKKELI

Lisää aiheesta

Yrittäjäksi?

Olemme täyden palvelun uusyrityskeskus, jossa tukenasi on osaavien yritysneuvojien joukko. Meiltä saat sparrausta liikeidean kehittämiseen sekä neuvoja yhtiömuodon valintaan. 

Palvelut yrittäjille

Palvelemme paitsi yrityksen perustamista suunnittelevia, myös kaikkia yrittäjinä tai kevytyrittäjinä jo toimivia. Sparraamme ja ohjaamme yrittäjiä eteenpäin kaikissa yrityksen elinkaaren vaiheissa.